2021-05-01

To be free: 4 aspects of freedom 4个维度的自由

By living in the present moment, you free your four selves: 活在当下,即可解放/解救你的4个自我:

1. To free your mental self (mind) from the noise pollution within. 把认知自我从内在的噪音污染解放出来。

2. To free your emotional self (heart) from the hatred. 把情感自我从仇恨的魔掌中解救出来。

3. To free your spiritual self (gut) from the fear. 把意志自我从恐惧的黑暗中解救出来。

4. To free your physiological self from the illness. 把生理自我从疾病中解救出来。

没有评论:

发表评论